Hyrox-VM i Stockholm: Anette Heimli Jokstad deltok
Postet av Atle Jomar Hole den 21. jun 2026
Arkivfoto
Ho deltok i «double mix» saman med Johannes, bror av hennar faste partnar, Nikolai Handle Jensen.
Diverre har Nikolai fått sesongen spolert av skade, men Anette er med for fullt. Under VM i Stockholm saman med Johannes, bror av Nikolai, som vi kjenner godt her i Velledalen. Mellom anna som Konradløp-vinnar
På Strava skriv Anette:
Hyrox VM, double mix med Johannes, 59,56:
- Stas å løpe med/mot bare flinke folk. Duell hele veien mot et annet norsk par vi var ekstremt jevne med. De slo oss med 9 sekund til slutt – revansje Oslo?
- Sledene i Stockholm var tyngre enn vanlig, løpinga kunne gått bedre, advarsel på Burbees og safet litt mye der. Fire sek bak vår pers i varme, men veldig kule forhold, er vi fornøyd med. Gøy at trening på Utfall og wallballs har gitt resultat. Tre siste løp innen 15 sek forskjell er littvel stabilt – håper fortsatt på et superløp hvor alt klaffer – Oslo?
Logg inn for å skrive en kommentar.